loading...
دختر عسلی
رویا بازدید : 7 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
۳ اسفند ۱۳۹۲

سلام......

از روز پنج شنبه بگم که نزدیک ظهر آجی زنگید که عصری بیا بریم خیاطی من هم خوشحال گفتم بریم عصر که آجی اومد بریم به خیاط زنگیدیم نبود به آجی گفتم حالا که خیاط نیست بریم خیابون رفتیم خیابون که یه کفش با روسری ویه کیف برا مادری خرید کردم که مادری گفت نمیخواد من کیف زیاد دارم که بلاخره با کلی روزه خونی با آجی راضیش کردیم.

واما روز جمعه که با دوتا زن داداش رفتیم خونه دختر خاله که منو مادری شیرینی درست کردیم بردیم براشون.

ازونجایی که ساره جون طرز تهیه شو خواسته بود طرز تهیه شو گذاشتم....

اول آرد سهن را با آب نمک و زرد چوبه وبهبود دهنده خمیر میکنیم ولی چون آرد سهن خودش یه مقدار شیرین هست یه کوچلو نمک  بهش اضافه میکنیم بعد خمیر را کف ظرف پهن میکنیم.

 

بعد خرما را چرخ میکنیم وبا گردو نیمه کوب و دارچین نارگیل وسیاه دانه آسیاب شده مخلوط میکنیم و با وردنه پهن میکنیم روی خمیر میگذاریم.

 

دوباره یه لایه از خمیر راروی خرما پهن میکنیم و مقداری روغن میریزم روی خمیر روغن رو روی خمیر پخش میکنیم وبه شکل لوزی برش میدهیم و مقداری کنجد برای تزیین میریزیم روش ومیگذاریم داخل فر...

 

این هم شیرینی آماده شده که با عجله گذاشتم روی ماشین عکس گرفتم

 

شاد باشین.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 199
  • بازدید کلی : 3,152